Pozycjonowanie

Powszechnie wiadomo, że pozycjonowanie to zwiększanie pozycji w wyszukiwarkach. Jednak my w BSmarti wiemy, że to coś więcej. Pozycje to tylko początek. To jak je zdobywasz oraz gdzie prowadzą linki, jest równie ważne. Dlatego poznaj pozycjonowanie na wyższym poziomie.

Pozycjonowanie, na czym polega?

Pozycjonowanie to działania, mające na celu zdobycie jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu osoby, które wpiszą jakąś frazę do wyszukiwarki, zobaczą właśnie naszą stronę. A następnie klikną link i wejdą na nią, stając się potencjalnym klientem (prospektem).

Warto wiedzieć, że inne firmy również prowadzą tego typu działania, co oznacza ciągłą walkę o najwyższe pozycje. Aby to osiągnąć, firma zajmująca się pozycjonowaniem najczęściej zajmuje się trzema obszarami: optymalizacją strony, dodawaniem treści na stronie oraz pozyskiwaniem linków.

Co nas wyróżnia

Jakościowe linki

Od początku dbamy o to by linki, które będą prowadzić do Twojej strony były wysokiej jakości. To znaczy, że strony, z których pochodzą, są odwiedzane przez realnych ludzi, a nie tylko boty jak powszechnie się spotyka. Dzięki temu na Twoją stronę nie tylko z wyszukiwarek trafiają potencjalni klienci.

Optymalizacja pod cel

Wprowadzając zmiany na stronie, myślimy w pierwszej kolejności o większym celu, który chcemy osiągnąć, a nie tylko o tym by strona była poprawnie zrobiona. Dzięki temu łatwiej nam jest osiągnąć cel taki jak sprzedaż, zwiększenie rozpoznawalności, czy zbudowanie wizerunku.

Świadomość marketingowa

Pracując nad pozycjonowaniem, nie odcinamy się od innych działań marketingowych w Twojej firmie. Kontaktujemy się z innymi osobami i jasno komunikujemy, jak nasze działania wpisują się w ogólną strategię firmy. Dzięki temu wszystkie działania mogą być spójne i prowadzić firmę w jednym kierunku.

Treści przygotowane dla ludzi

Dodając treści na Twojej stronie lub na stronach skąd będą prowadzić linki, skupiamy się na tym, by były one przygotowane najpierw dla ludzi, a potem dla robotów wyszukiwarek. Oznacza to, że są one przemyślane oraz napisane w taki sposób by były ciekawe do czytania. W końcu są częścią Twojego wizerunku.

Te marki, już nam zaufały

Termy w Bukowinie Tatrzańskiej

Największy portal z atrakcjami dla dzieci

Internetowy i stacjonarny sklep ludzi aktywnych

Producent zdrowych produków do jedzeni

Specjalista od wentylacji, klimatyzacji oraz ogrzewania

Biuro podróży dla całej rodziny

Internetowy sklep z prezentami z własnym nadrukiem

Biuro podróży dla firm, przedszkoli i szkół

Kasy fiskalne oraz inne urządzenia handlowo sprzedażowe

Dom mediowy z Katowic

Klinika dentystyczna i studio urody

Pomoc w skutecznej sprzedaży lub wynajmnie nieruchomości

Nowoczesna drukarnia rodzinna

Oprogramowanie do domów pogrzebowych

Trener związków oraz relacji

Wygodne i ciche pokoje do wynajęcia, z malowniczym widokiem

Jakie są koszty pozycjonowania?

Koszt pozycjonowania jest mocno zależny od tego, jaki rodzaj biznesu będziemy promować. Zupełnie inne potrzeby ma sklep internetowy działający w całym kraju, a zupełnie inne firma ubezpieczeniowa działająca lokalnie. Mamy tu do czynienia z zupełnie innym poziomem konkurencji (to jak łatwo być w TOP10 linków) oraz innym zapotrzebowaniem na ilość fraz kluczowych.

Dopiero znając podstawowe informacje o Twoim biznesie, możemy zaproponować strategię, ilość pozycjonowanych fraz kluczowych oraz zbadać konkurencje. Co da nam koszt pozycjonowania.

Jak szybko będą widoczne pozycje?

Rozpoczęcie działań następuje bardzo szybko. Zwykle potrzeba jednego spotkania, na którym wybieramy frazy kluczowe. Już na tym etapie wstępnie możemy określić, jak szybko strona pojawi się na pierwszych wynikach wyszukiwania.

Minimalny czas przy bardzo łatwych frazach kluczowych to dwa miesiące pracy. Stąd w razie potrzeby szybszych wyników często rekomendujemy dodatkowe działania jak np. kampanie CPC (cost per click - płątność za każde kliknięcie).

Czy pozycjonowanie dalej jest skuteczne i bezpieczne?

Pozycjonowanie mimo upływu czasu jest dalej skuteczne. Przęsło ewolucje i dalej się zmienia. Obecnie np. warto brać pod uwagę wyszukiwania głosowe, przez asystentów jak Siri czy Alexa.

Jeśli mówimy o bezpieczeństwie, to tutaj jest kwestia tego, jak firma zajmująca się pozycjonowaniem działa. Mamy działania dozwolone oraz zabronione. W naszej historii działań klientom nigdy nic się nie stało, ponieważ działamy tylko według dozwolonych praktyk.

Chcesz wiedzieć jak pozycjonowanie
wpłynie na twój biznes?

W czasie konsultacji zapytamy Cię o Twoje potrzeby, obecny stan, a następnie powiemy jakie opcje sprawdzą się w Twojej sytuacji oraz czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje aktualne cele.

Umów spotkanie

Przydatne artykuły

Etapy tworzenia strony internetowej – jak robić to dobrze

Czytaj dalej

Poznaj archetypy marki osobistej i firmowej

Czytaj dalej

Archetyp marki kreator

Czytaj dalej