Poziom średni

przewijaj, aby poznać klucz do marketingu

blog entry

Dlaczego powinieneś zawracać sobie głowę marketingiem, gdy Twoja firma jest maksymalnie obłożona?

Większość małych firm w pewnym momencie staje przed dylematem rozwoju. Pojawiają się wtedy pytania: dlaczego do diaska mam spędzać czas oraz wydawać pieniądze na działania marketingowe, gdy już mam pełne obłożenie firm?Wielokrotnie pytano mnie o to i rozumiem, że może wydawać się to mylące. W końcu
blog entry

4 sposoby wykorzystania darmowych próbek w biznesie

Jako klient jestem ogromnym fanem darmowych próbek (bo kto nie jest?). Uwielbiam dostawać darmowe próbki, próbować nowych rzeczy z zerowym ryzykiem. Obserwując wiele firm i ich strategie, opracowałem kilka działań, które warto rozważyć, by przyciągnąć większą liczbę nowych klientów.Duża część wiedzy
blog entry

Czy powinieneś oferować voucher w reklamie na Facebooku?

Voucher to przysłowiowy święty Graal sprzedaży, a przynajmniej wiele osób tak uważało... Twierdzili oni tak do chwili, gdy rozdawanie rabatów spowolniło rozwój firmy i niszczyło wizerunek marki.Choć rabaty mogą być ogromną siłą, która podniesie sprzedaż firmy (o czym pisałem w poprzednim artykule),
blog entry

Linkowanie Twojej strony kolejnym krokiem do sukcesu!

Szukasz kolejnych metod, by skutecznie podnieść pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwania Google? Sprawdzasz swoją pozycję, ale ona nadal się nie zmienia? W poprzednich wpisach o pozycjonowaniu pisałem o optymalizacji strony pod względem SEO. Jest ona bardzo ważnym elementem, ale niestety niewy