Kim jest klient?

Noc basenów to cykliczna impreza organizowana przez Termy BUKOVINA.

Jaki był problem klienta?

Klient zgłosił się z problemem braku sprzedaży biletów na swoją imprezę. Sprzedaż odbywała się przez ich sklep internetowy, natomiast poprzednia firma zajmująca się marketingiem, miała z tym problemy. W narzędziach do analizy nie było wyników sprzedaży.

Rezultaty współpracy

Rezultaty naszej współpracy, bardzo szybko pokazały, że sprzedaż biletów jest całkowicie możliwa. Pierwsza edycja sprzedała się w obłożeniu 60%. A następna już w 100%.

Już w drugiej edycji sprzedaliśmy wszystkie bilety. Ten trend teraz się powtarza.

Co takiego zrobiliśmy?

Po pierwsze dużo lepiej określiliśmy grupy docelowe. Od początku podzieliliśmy kampanie ze względu na wiek odbiorców, co dało nam łatwy sposób na pozostawienie reklam tylko kierowanych do wybranej i kupującej grupy docelowej.

Uważam, że przetestowanie różnych grup i wybranie tej, która kupuje, było w tym wypadku kluczowe.

Zaczęliśmy tworzyć wydarzenie na Facebooku oraz publikować tam informacje. Daliśmy również możliwość publikowania postów innym osobą. To dało nam wzrost zaangażowania.

Kolejny krok to udoskonalenie sklepu przez wprowadzenie łatwiejszego sposobu zakupu biletów na imprezę. To zmniejszyło ilość kliknięć, a zwiększyło ilość zakupów.

Przy budżecie na reklamę w wysokości około 3 500 zł, osiągamy przychód na poziomie około 95 000 zł.

Porozmawiajmy o rozwoju
Twojej firmy

W czasie konsultacji zapytamy Cię o Twoje potrzeby, obecny stan, a następnie powiemy jakie opcje sprawdzą się w Twojej sytuacji oraz czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje aktualne cele.

Umów spotkanie