Web Design

Masz świetny produkt lub usługę. Klienci są zainteresowanie, ale nagle z jakiegoś powodu nie dochodzi do domknięcia? A może ciągle słyszysz pytanie o Twoją ofertę i już masz dość w kółko tłumaczenia tego samego?

 

Prawdopodobnie powód jest prosty. Twoja strona nie działa jak powinna albo, jej w ogóle nie ma. Na szczęście wiemy, jak zbudować dla Ciebie stronę, która sprzedaje, buduje zaufanie, a przede wszystkim ma jasny cel.

Strona internowa, nastawiona na wynik

Czasy tworzenia stron bez celu i liczenia, że coś wniosą do biznesu, już minęły. Każdego dnia powstają setki nowych stron, jeśli nie tysiące. W natłoku tych informacji trzeba mieć plan jak się wybić. 

Jeśli chcesz stronę, tylko po to by była, to nie jesteśmy firmą dla Ciebie. Wierzymy w podejście, w którym robimy rzeczy, które zmieniają obecną sytuację. Dlatego tworzymy strony, dla ludzi, którzy chcą czegoś więcej.

Co nas wyróżnia

Jasny proces

Wiemy jak ważnym elementem współpracy, jest jasna informacja, jak wygląda obecna sytuacja oraz co będzie się działo dalej. Dlatego opracowaliśmy jasny proces działania, w którym na każdym etapie, można łatwo sprawdzić, co zostało zrobione, co będzie zrobione i jaki jest ogólny poziom projektu.

Nastawienie na cel

Rozpoczynając projekt, jasno określamy, co jest naszym celem. Może to być stworzenie strony, która generuje leady, zwiększa świadomość odbiorców a może coś tak trywialnego, jak zwiększenie czasu na nowej stronie. Bo poprzednia sprawiała, że klienci zaraz po wejściu wychodzili.

Podział na etapy

Zamiast długiego jednego etapu pracy, w którym każda ze stron pyta, kiedy koniec dzielimy projekt na kilka etapów. Pierwszy to discovery w jego trakcie określamy cele oraz zawartość. Następnie mamy design, gdzie tworzymy grafikę. Na końcu mamy kodowanie, gdzie tworzymy już działającą stronę.

Eksperci na każdym etapie

Rozpoczynając pracę, zakładamy dostarczenie projektu na najwyższym poziomie. Dlatego w przeciwieństwie do innych firm, zatrudniamy ekspertów pod etap pracy. Oznacza to, że przy Twoim projekcie będzie pracował programista, copywriter, ekspert od UX/UI oraz designer. Dla ułatwienia pracy zatrudniany również jest manager, który jest z Tobą w stałym kontakcie.

Te marki, już nam zaufały

Termy w Bukowinie Tatrzańskiej

Największy portal z atrakcjami dla dzieci

Internetowy i stacjonarny sklep ludzi aktywnych

Producent zdrowych produków do jedzeni

Specjalista od wentylacji, klimatyzacji oraz ogrzewania

Biuro podróży dla całej rodziny

Internetowy sklep z prezentami z własnym nadrukiem

Biuro podróży dla firm, przedszkoli i szkół

Kasy fiskalne oraz inne urządzenia handlowo sprzedażowe

Dom mediowy z Katowic

Klinika dentystyczna i studio urody

Pomoc w skutecznej sprzedaży lub wynajmnie nieruchomości

Nowoczesna drukarnia rodzinna

Oprogramowanie do domów pogrzebowych

Trener związków oraz relacji

Wygodne i ciche pokoje do wynajęcia, z malowniczym widokiem

Jaki jest koszt strony internetowej?

Ciężko jest określić cenę strony internetowej. Bo możemy tu mówić o prostych landing page, jak i zaawansowanych systemach prezentacji firmy. Stąd zamiast standardowej wyceny proponujemy rozbicie na etapy.

Taki sposób rozliczenia pozwala na dokładne wyliczenie czasu oraz środków, jakie trzeba będzie przeznaczyć na zbudowanie strony, która działa. Na ogół pierwszym elementem jest warsztat discovery, na którym określamy cel strony, potrzebne treści oraz w razie potrzeby model marketingowy.

Oto przykład wirefram-ów - konceptu układu strony

A tutaj mamy gotowy szablok, który jest następnie przenoszony na kod strony

Ile czasu potrzeba na stworzenie strony internetowej?

Pierwszy etap zwykle to praca na około 10 godzin. Następne etapy jak design czy stworzenie strony zależą od tego, co zostanie ustalone na etapie discowery i wireframów. Dopiero znając ilość podstron i funkcjonalność możemy stwierdzić ile czasu zajmie stworzenie grafiki, a potem jej zaprogramowanie.

Warto tutaj wspomnieć, że czas może się wydłużyć w zależności od tego, jak szybko zostaną dostarczone potrzebne teksty. Czy to w postaci już gotowej, czy dopiero potrzebujących poprawek copywritingowych.

Osiągnijmy razem
sukces

W czasie konsultacji zapytamy Cię o Twoje potrzeby, obecny stan, a następnie powiemy jakie opcje sprawdzą się w Twojej sytuacji oraz czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje aktualne cele.

Umów spotkanie

Przydatne artykuły

Etapy tworzenia strony internetowej – jak robić to dobrze

Czytaj dalej

Poznaj archetypy marki osobistej i firmowej

Czytaj dalej

Archetyp marki kreator

Czytaj dalej