Etapy tworzenia strony internetowej – jak robić to dobrze
Wielokrotnie podczas początkowych rozmów z klientami pojawia się pytanie o to, jak wygląda u nas proces tworzenia strony internetowej. Co go wyróżnia od konkurencji? Oraz dlaczego
Chcesz dowiedzieć się jak prowadzić skuteczny biznes? A może potrzebujesz wiedzy, o tym, jak budować społeczność wokół swojej marki? Niezależnie jakiej wiedzy biznesowo-marketingowej szukasz, znajdziesz tutaj cenne wskazówki. Zapraszamy do ciekawej lektury.
Wielokrotnie podczas początkowych rozmów z klientami pojawia się pytanie o to, jak wygląda u nas proces tworzenia strony internetowej. Co go wyróżnia od konkurencji? Oraz dlaczego
Zanim omówimy czym właściwie są archetypy marki, zastanówmy się co jest takiego głębszego w markach, z którymi się utożsamiamy. Mamy wrażenie, że rozumieją nas lepiej a my
Bycie kreatorem to ciągłe wymyślanie nowych rzeczy. To niezwykła zdolność zobaczenia inspiracji w rzeczach, które nas otaczają. Nie boisz się nowatorskiego podejścia. Elementem, który odróżnia
Jak mówi stare przysłowie: dobry żart tynfa wart. Humor, rozrywka towarzyszą nam już od wieków. Lubimy się pośmiać i rozerwać zapominając o całym świecie. Jeśli
Dzisiaj wracam z tematem archetypów marek i pora na omówienie archetyp magika. Magia towarzyszy nam od lat, nie potrafimy powiedzieć, jak działa, ale działa. Rzeczy
Jedną z podstawowych potrzeb każdego człowieka jest bezpieczeństwo. To dzięki niemu możemy spokojnie się rozwijać i realizować swoje plany. Pokazując jako firma, że Twoim priorytetem
Każda dobra baśń ma swoje mędrca, każdy superbohater potrzebuje swojego mentora, który mu pomoże. Podobnie klient potrzebuje przewodnika, który zmieni jego świat. Dzisiaj przyjrzymy się
Każdy z nas w pewnym momencie zaczynał swoją przygodę z biznesem. Czy jako właściciel, handlowiec albo osoba od marketingu. Nie zawsze na start możemy dysponować
Jesteś na przyjęciu w luksusowym wieżowcu. Nagle do sali wpada grupa osób z bronią na czele których stoi Hans Gruber. Jedyną nadzieja w policjancie John
Naszą podróż w świat archetypów marki rozpoczynamy od odkrywcy (Explorer Brand Archetype). To on poprowadzi nas przez zawiłe ścieżki odkrycia siebie, swojej indywidualności. Firmy i brandingi