Social Media

Social media stały się elementem naszego życia codziennego. Coraz częściej sięgamy po nie w ten lub inny sposób. Trendy się zmieniają, jednak główne dwie zasady zostają takie same. Chcemy zbudować społeczność wokół marki oraz dostosować komunikat do platformy. Dwie proste zasady, które gwarantują sukces w działaniu na social mediach.

Dlaczego wybrać social media?

Social media to jedna z najbardziej rozpoznawalnych technologii. Stale rośnie jej popularność i zapewne zostanie z nami na długie lata. Wybranie więc odpowiedniej platformy i promowanie swojej marki biznesowej i osobistej jest więc wymagane w obecnych czasach. 

To, co trzeba tutaj podkreślić, to kwestia tego, że platforma platformie nie jest równa. Nie chodzi nam tu o zasięgi, ale o to, czego się na niej spodziewamy oraz która grupa odbiorców najczęściej spędza na niej czas. Treści z jednej platformy, nie koniecznie nadają się na inną. Nie mówiąc o samych założeniach platform, co do celu występowania marki na nich.

Co nas wyróżnia

Nastawienie na cel

Od początku współpracy wyznaczamy jasny cel działań. Od początku obie strony wiedzą, kiedy nazwiemy współpracę sukcesem. Oznacza to, że nie tylko robisz coś dla swojego biznesu, ale przede wszystkim ma to realny wpływ na niego. Jasno, konkretnie i mierzalnie.

Podejście procesowe

Nie ma jednego idealnego sposobu na to, by wypromować każdy biznes. Gdyby był, to każdy by go stosował. Czyli i tak byłby nieskuteczny. Dlatego my podchodzimy do social mediów procesowo. Obserwujemy i wprowadzamy zmiany, by osiągnąć cel, jakim jest sukces.

Budowanie społeczności

Social media to nie stary typ marketingu, gdzie robiło się reklamę i trzymało kciuki za sukces. Media społecznościowe to budowanie społeczności. To wymaga przemyślanych i zaplanowanych działań.

Naturalne i płatne

W przeciwieństwie do innych firm nie skupiamy się wyłącznie na płatnym promowaniu. Wielokrotnie z sukcesem budowaliśmy naturalne zasięgi, łącząc je z płatną promocją. Zasięgi, które nie tylko sprzedają, ale budują zaufanie do marki.

Te marki, już nam zaufały

Termy w Bukowinie Tatrzańskiej

Największy portal z atrakcjami dla dzieci

Internetowy i stacjonarny sklep ludzi aktywnych

Producent zdrowych produków do jedzeni

Specjalista od wentylacji, klimatyzacji oraz ogrzewania

Biuro podróży dla całej rodziny

Internetowy sklep z prezentami z własnym nadrukiem

Biuro podróży dla firm, przedszkoli i szkół

Kasy fiskalne oraz inne urządzenia handlowo sprzedażowe

Dom mediowy z Katowic

Klinika dentystyczna i studio urody

Pomoc w skutecznej sprzedaży lub wynajmnie nieruchomości

Nowoczesna drukarnia rodzinna

Oprogramowanie do domów pogrzebowych

Trener związków oraz relacji

Wygodne i ciche pokoje do wynajęcia, z malowniczym widokiem

Jaki jest koszt działań w social mediach?

Podając koszt mamy tu dwie opcje. Jedno to kampanie reklamowe a drugie to prowadzenie. W przypadku kampanii reklamowych minimalny koszt to około 4 000 zł miesięcznie. Jeśli mówimy o promocji jednej usługi. Której tworzymy kilka grup odbiorców, kilka wersji reklam oraz testujemy, która jest najbardziej skuteczna.

Gdy mówimy o prowadzeniu, tu minimalną cenę ciężko podać. Zależy to od rodzaju postów oraz od częstości promowania. Dodatkowo w ramach współpracy mówimy o odpowiadaniu na komentarze, promowania na grupach oraz innych dodatkowych opcjach.

Które social media warto promować?

Wszystkie social media są jednocześnie dobre, jak i złe. To na czym należy się skupić to efekt, który chcemy osiągnąć. Zobaczmy przykład. Zupełnie inne social media wybierzemy, mając sklep internetowy, a zupełnie inne, gdy mamy usługi typowo B2B.

Osiągnijmy razem
sukces

W czasie konsultacji zapytamy Cię o Twoje potrzeby, obecny stan, a następnie powiemy jakie opcje sprawdzą się w Twojej sytuacji oraz czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje aktualne cele.

Umów spotkanie

Przydatne artykuły

Etapy tworzenia strony internetowej – jak robić to dobrze

Czytaj dalej

Poznaj archetypy marki osobistej i firmowej

Czytaj dalej

Archetyp marki kreator

Czytaj dalej