Kim jest klient?
Klientem była właścicielka Biura Podróży Robinson – Ula Zwiedzula
Jaki był problem klienta?
Pani Ula zgłosiła się do nas, ponieważ chciała, aby jej strona umożliwiała prezentację wielu ofert wyjazdów. Strona miała być przejrzysta, merytoryczna, a przy okazji napawać pozytywną energią. Dodatkowym wymogiem było przeniesienie całej treści bloga do nowej strony, poukładanie starej treści i optymalizacja SEO.
Na tym etapie nie było do końca jasne, jaki podział wyjazdów zastosować, by tak duża ilość treści (kilkaset ofert) była czytelna.
Rezultaty współpracy
Współpracę rozpoczęliśmy od konsultacji. Podczas burzy mózgów ustaliliśmy menu główne, rozkład kategorii ofert wycieczek, oraz wszystkie widoki strony. Uwzględniliśmy widoki na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Każda z podstron została zaprojektowana, a wszystkie wycieczki otrzymały jeden szablon publikacji. Treści znajdujące się w starym blogu zostały zoptymalizowane pod kątem SEO i zamieszczone na nowej stronie. Dodatkowo dopisaliśmy ponad 10 artykułów na nowym blogu.
Obecnie strona zawiera kilkaset ofert różnych wyjazdów, wyszukiwarkę treści, oraz rozbudowanego bloga. Dzięki tak dużej ilości treści pozycje strony w wyszukiwarce Google znacznie się podniosły, co przełożyło się na kilkutysięczny ruch na stronie każdego miesiąca.
Porozmawiajmy o rozwoju
Twojej firmy
W czasie konsultacji zapytamy Cię o Twoje potrzeby, obecny stan, a następnie powiemy jakie opcje sprawdzą się w Twojej sytuacji oraz czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje aktualne cele.
Umów spotkanie