Social Media
Social media stały się elementem naszego życia codziennego. Coraz częściej sięgamy po nie w ten lub inny sposób. Trendy się zmieniają, jednak główne dwie zasady zostają takie same.
Chcemy zbudować społeczność wokół marki oraz dostosować komunikat do platformy. Dwie proste zasady, które gwarantują sukces w działaniu na social mediach.
Dlaczego wybrać social media?
Social media to jedna z najbardziej rozpoznawalnych technologii. Stale rośnie jej popularność i zapewne zostanie z nami na długie lata. Wybranie więc odpowiedniej platformy i promowanie swojej marki biznesowej i osobistej jest więc wymagane w obecnych czasach.
To, co trzeba tutaj podkreślić, to kwestia tego, że platforma platformie nie jest równa. Nie chodzi nam tu o zasięgi, ale o to, czego się na niej spodziewamy oraz która grupa odbiorców najczęściej spędza na niej czas. Treści z jednej platformy, nie koniecznie nadają się na inną. Nie mówiąc o samych założeniach platform, co do celu występowania marki na nich.
Co nas wyróżnia
Nastawienie na cel
Od początku współpracy wyznaczamy jasny cel działań. Od początku obie strony wiedzą, kiedy nazwiemy współpracę sukcesem. Oznacza to, że nie tylko robisz coś dla swojego biznesu, ale przede wszystkim ma to realny wpływ na niego. Jasno, konkretnie i mierzalnie.
Podejście procesowe
Nie ma jednego idealnego sposobu na to, by wypromować każdy biznes. Gdyby był, to każdy by go stosował. Czyli i tak byłby nieskuteczny. Dlatego my podchodzimy do social mediów procesowo. Obserwujemy i wprowadzamy zmiany, by osiągnąć cel, jakim jest sukces.
Budowanie społeczności
Social media to nie stary typ marketingu, gdzie robiło się reklamę i trzymało kciuki za sukces. Media społecznościowe to budowanie społeczności. To wymaga przemyślanych i zaplanowanych działań.
Naturalne i płatne
W przeciwieństwie do innych firm nie skupiamy się wyłącznie na płatnym promowaniu. Wielokrotnie z sukcesem budowaliśmy naturalne zasięgi, łącząc je z płatną promocją. Zasięgi, które nie tylko sprzedają, ale budują zaufanie do marki.
Te marki, już nam zaufały
Termy w Bukowinie Tatrzańskiej
Największy portal z atrakcjami dla dzieci
Internetowy i stacjonarny sklep ludzi aktywnych
Producent zdrowych produktów do jedzeni
Specjalista od wentylacji, klimatyzacji oraz ogrzewania
Biuro podróży dla całej rodziny
Internetowy sklep z prezentami z własnym nadrukiem
Biuro podróży dla firm, przedszkoli i szkół
Kasy fiskalne oraz inne urządzenia handlowo sprzedażowe
Dom mediowy z Katowic
Klinika dentystyczna i studio urody
Pomoc w skutecznej sprzedaży lub wynajmnie nieruchomości
Nowoczesna drukarnia rodzinna
Oprogramowanie do domów pogrzebowych
Trener związków oraz relacji
Wygodne i ciche pokoje do wynajęcia, z malowniczym widokiem
Jaki jest koszt działań w social mediach?
Podając koszt mamy tu dwie opcje. Jedno to kampanie reklamowe a drugie to prowadzenie. W przypadku kampanii reklamowych minimalny koszt to około 4 000 zł miesięcznie. Jeśli mówimy o promocji jednej usługi. Której tworzymy kilka grup odbiorców, kilka wersji reklam oraz testujemy, która jest najbardziej skuteczna.
Gdy mówimy o prowadzeniu, tu minimalną cenę ciężko podać. Zależy to od rodzaju postów oraz od częstości promowania. Dodatkowo w ramach współpracy mówimy o odpowiadaniu na komentarze, promowania na grupach oraz innych dodatkowych opcjach.
Które social media warto promować?
Wszystkie social media są jednocześnie dobre, jak i złe. To na czym należy się skupić to efekt, który chcemy osiągnąć. Zobaczmy przykład. Zupełnie inne social media wybierzemy, mając sklep internetowy, a zupełnie inne, gdy mamy usługi typowo B2B.
Zamów
bezpłatną
konsultacje
Osiągnijmy razem sukces
W czasie konsultacji zapytamy Cię o Twoje potrzeby, obecny stan, a następnie powiemy jakie opcje sprawdzą się w Twojej sytuacji oraz czy jesteśmy w stanie zrealizować Twoje aktualne cele.